clothes

Datum: 2012-01-23 Tid: 20:59:40 Permalink Publicerat i:BY BECKA 0 Kommentarer Trackbacks ()


Så är det alltid för mig, haha. Är det bara jag som har en garderob full med kläder men som jag har tröttnat på? :thumbdown:
Mitt tips är att gå igenom hela garderoben, från topp till tå. Och rensa bort kläder du inte använder. Fråga dig själv "Kommer jag att använda den här något mer?" Och var kritisk. De kläderna du inte vill ha kan du t.ex. ge till ett syskon eller en kusin, kanske? För hur onödigt och deprimerande är det inte att ha en massa oanvända och fula kläder i garderoben?
Kolla därefter vad du är i behov av och dra ner på stan och skaffa dig riktigt snygga kläder! Sen känns det supeeer när garderoben är full med en massa nya fina kläder! :D :love:

Härligast skulle ju vara en walk-in closet som de här under med så mycket fina kläder att man knappt kan välja! Ååh! :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback