sometimes I get a good feeling

Datum: 2012-01-15 Tid: 20:46:29 Permalink Publicerat i:BY BECKA 2 Kommentarer Trackbacks ()

Heeeej underbara läsare! Jag är ledsen för den absolut usla uppdateringen de närmaste dagarna men jag har varit upptagen. I fredags sov jag hos Ella tillsammans med Linn, Filippa och Maja! Vi firade Linn eftersom hon har fyllt 15 bast för några veckor sen! Byxmyndig och allt nu, haha :thumbup: Supermysigt var det iallafall!!

På lördagen drog jag, Linn och Filippa och åt lunch, gick lite på stan och tittade på film hemma hos Linn en stund. Riktigt mysigt det också :love:


Jag tog typ inga bilder i helgen, så istället bjuder jag på en megafiiiin på Linn!


Postat av: Juni

Hej, har ny blogg, kommentera gärna för jag kommenterar tillbaks! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2012-01-16 @ 20:29:14
URL: http://junicarlstoft.blogg.se/
Postat av: Juni

Okej, fortsätt gärna kommentera för jag kommenterar tillbaks! :)

2012-01-17 @ 20:29:34
URL: http://junicarlstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback